Колко е важно сервизът да е надежден…(Некоректен сервиз ФБ АУТО)


19.07.2015 Facebook Twitter LinkedIn Google+ новини


ФБ АУТО - Некоректен сервиз

 …или защо се нуждаем от Вашите сигнали, за да променим отношението на некоректните сервизи.

Във Fixme.bg получихме сигнал за некоректно отношение и обслужване в сервиз ФБ Ауто ООД Стара Загора. Публикуваме интервюто с потърпевшия Иван и призоваваме потребителите, освен да оценяват и добавят надеждни сервизи, да дават сигнали за некоректните такива, за да не изпадат в подобни ситуации.

 

Fixme.bg: Здравей Иван, какво се случи, за да прибегнеш до услугите на автомобилен сервиз?

Иван: Пътувайки към Ямбол, автомобилът ми Рено внезапно изгасна на магистрала Тракия. Веднага проверих кой е най-близкият оторизиран сервиз на Рено и се отправих към ФБ Ауто ООД Стара Загора.

 

Какво беше отношението на служителите в сервиза, когато отиде там?

Отношението на служителите беше странно, приеха автомобила без да направят оглед с мен на състоянието му… Не обезопасиха седалките, волана, лоста… Направо го взеха и вкараха вътре. В последствие комуникацията със служителите в сервиза беше много трудна, защото само казваха, че работят по цял ден върху колата ми, а не даваха информация какъв точно е проблемът с нея.

 

Какво се случи с автомобила?

Диагностицираха колата в продължение на седмица и не можеха да установят къде е проблемът… Аз бях отседнал в хотел в Стара Загора за 2-3 дни с надеждата да я оправят и да си тръгна с нея, но уви, хванах си рейсчето и се върнах обратно в София. В последствие им звънях през ден, защото те твърдяха, че ще ми върнат обаждане, но никога не го правеха… Постоянно ми казваха, че работят по цял ден, даже опашка от чакащи имало заради моята кола!!!

 

Все пак поправиха ли автомобила Ви?

Минаха 2 седмици и все още нямах информация какъв е проблемът. След време се свързах с Нисан и Рено България, а оттам ми казаха, че няма какво да направят, защото те само продават автомобили на центровете и ги сертифицирали по някакви критерии. След покупката не носили никаква отговорност за качеството на обслужване.

След този разговор от представителството на Рено за България ми позвъняха пак и ми казаха, че им е много интересно да следят какво ще се случи с колата. Мина още 1 седмица и от ФБ Ауто констатираха, че проблемът е в компютъра на колата и ми предложиха нов за 1650 лв. Аз категорично отказах и им казах да ми го изпратят по куриер – исках да го дам за поправка на надежден сервиз. Получих си компютъра и го занесох в ДУНЕВ МОТОР СПОРТ, където бързо го поправиха.

След няколко дни си хванах автобуса за Стара Загора и им занесох поправения компютър във ФБ Ауто. Те го приеха и ми казаха да изчакам… След около час чакане попитах какво става с компютъра и колата ми, а те ме попитаха „Какъв компютър? И коя кола?“. Тогава забелязах, че човекът, който прие компютъра го беше изоставил под бюрото си и никой не беше уведомен, че съм го занесъл и че си чакам колата!

Минаха още 7 часа, след като сложиха компютъра. Накрая бях уведомен, че колата прави същите проблеми и че трябва да остане още в сервиза, за да се опитат да я оправят!

Спах пак в хотел в Стара Загора, така минаха отново още 3 дни без да мога да взема автомобила си. Позвънях отново на представителите на Рено за България и поисках да поемат отговорност за случилото се, а те ми казаха, че няма какво да направят и наистина било неприятна случка. Поискаха да им звънна, когато си реша проблема.

Намерих телефона на управителя на сервиза – г-н Бонев и започнах преговори с него какво може да се предприеме и каква отговорност ще поеме той заради некомпетентността на служителите от сервиза, които ми струваха пари, време и неудобство.

 

Пое ли отговорност управителят?

Единственото, което направи е да ми даде телефона на пътна помощ! Натовариха колата и я докараха до София в АутоФранс 3000. Там момчетата диагностицираха проблема за няколко часа – оказа се, че има повреда в една от дюзите на двигателя, смениха я и случаят се разреши.

В последствие пак звъннах на г-н Бонев като настоявах да ми възстанови сумата, която бях платил заради техните „услуги“. Започнаха едни мътни и кървави преговори, които и до ден днешен продължават.

 

Тоест общо колко време колата Ви беше във ФБ Ауто?

Колата ми беше в сервиза на ФБ Ауто около месец и оттам не знаеха какво да я правят!

Всичко ли беше в изправност (като изключим началния проблем), когато я взе от ФБ Ауто?

Не, не беше! Забелязах драскотини на много места по купето, беше пълна кочина вътре, цялото табло вече скърцаше и това вече не беше същата свежа кола, която им оставих! Закарах им кола на 76 000 реални километра, без никакви забележки в екстериора и интериора. Сега ми остава единствено споменът за добре поддържана кола…

 

Бихте ли посетили пак този сервиз?

Бих го посетил, само ако върнат автомобила в първоначалния му вид и ако ме компенсират. На никого не препоръчвам ФБ Ауто Стара Загора, защото там нищо не е на ниво. Дори новите автомобили в шоурума са изцапани с кал и имат следи от употреба. Работят с не оригинални, нискокачествени авточасти от EURO 007… Общо взето само са сложили емблемата на РЕНО и ДАЧИЯ, а всъщност приличат на елитна пицария, в която готвачите готвят с развалени домати.

Много нерви ми причиниха благодарение на некомпетентността си и се надявам никой да не попада в техните ръце.

 

Попадал ли си в подобна ситуация? Лесно можеш да изпратиш сигнал за некоректен сервиз през този линк. Нека помогнем на повече хора, както с лесното намиране на доверен сервиз, така и с идентифициране на ненадеждните такива.

Коментари