7 признака, че автомобилният сервиз е надежден


11.08.2015 Facebook Twitter LinkedIn Google+ новини



Надеждният сервиз е този, на който можете да се доверите. Но доверието се изгражда с времето и опита. Fixme.bg ви запознава с няколко практични съвети относно това как можете да познаете надеждния и некоректния сервиз, още преди да сте се възползвали или разочаровали от услугите му.

Добрият сервиз може да се разпознае предварително, защото има следните качества:

  1. Има регистрация във Fixme.bg

Това означава, че следи новите тенденции и иска да е близо до клиентите си във всеки един момент, когато те имат нужда от услугите му. С помощта на лесния интерфейс на fixme.bg, сервизът комуникира и следи обратната връзка от потребителите, което означава, че се отнася с грижа към всеки клиент.

  1. Базата му изглежда чиста и подредена

Ако при първото посещение в сервиз забележите, че в него цари пълен хаос, то се замислете дали да оставите автомобила си там. Мръсотията и неразборията са сигурни признаци, че обслужването на колата също ще е немарливо.

  1. Вежливо и адекватно отношение към посетителите

Независимо дали посещавате сервиз за съвет или планирате да оставите колата си там, всеки един от служителите е длъжен да ви обърне внимание, да бъде любезен и да ви даде полезна информация. Ако още в началото се сблъскате с некоректно отношение от страна на персонала, не оставяйте колата в ръцете му.

  1. Предварителен оглед на автомобила на подемника

Майсторът трябва предварително да огледа автомобила ви на подемника и да опише всички повреди щателно. Ако не го направи, по-добре изберете друг сервиз.

  1. Предварително сте запознати с възможност за допълнителни разходи

След огледа майсторът трябва да ви информира не само за разходите, които ще платите за оправяне на повредата, но и за тези, които могат да възникнат допълнително.

  1. Получавате копие от поръчката за ремонт

Това е от изключително значение, ако по-късно настъпят рекламации. Важно е поръчката да съдържа всички точки, които са отбелязани при приемането на автомобила, срокът за ремонт и предварителната цена. Ако служителите в сервиза са коректни, то те се свързват с клиента, обясняват необходимостта от ремонти и веднага съобщават цената.

  1. Получавате гаранция, че плануваните срокове ще бъдат спазени

Предварително договаряте срокове за ремонта, като при евентуално забавяне, от сервиза ви обещават обезщетение.

Преди да доверите автомобила си на непознат сервиз, обръщайте внимание на изброените детайли при предварителното обслужване, за да сте сигурни, че няма да изпаднете в абсурдна ситуация.

Коментари